Ceník / nabídka

Stačí už jen zvolit.Nezapomeňte na možnost volby balíčků.



3 190,00 Kč / rok

Easy

290,00 Kčměsíc / 15 dní test
  • Napojení na vyhledávače cen (Heureka.cz/sk, Zbozi.cz, Google)
    Export do českých i slovenských porovnávačů zboží: Heureka.cz/sk, Zbozi.cz, Google,... Automatické generování Sitemap.xml pro webové vyhledávače. Heureka.cz - ověřeno zákazníky (hodnoceníod vašich zákazníků). Recenze od vašich zákazníků na Heureka.cz přímo na vašich stránkách. Napojení na Google Analytics, Google Search Console.
  • 500 vyrobků
    Bezproblémový chod funkcí, které s produkty pracují (například export, import). Ke každému produktu lze připojit soubor ke stažení (návod k použití, firmware, ...), fotky (automatický vodoznak), video, Youtube video, varianty a specifikace zboží např. barvy, související zboží, dostupnost, množstevní slevy, slevy pro dané skupiny zákazníků, hodnocení zákazníků (recenze), formulář s dotazem.
  • Výběr z 12 plně responzivních šablon,logo Vaší firmy a úvodní banner.
    Moderní responzivní šablony a administrace. Nastavíme Vám váš návrh vzhledu eshopu. Nejprodávanější zboží, novinky, akce, bannery, Facebook…a j. dle přání na úvodní stránce. Můžete tvořit vlastní bannery. Možnost zapnutí modulu 'Editace CSS stylů' (pouze pro znalé).
  • Jednoduchá administrace
    Pohodlná a přehledná administrace. Nastavitelné stavy objednávek, rychlé informování vašich zákazníků o změně stavu objednávky. Zákazníci mají možnost sledovat historii svých objednávek. Vytváření faktur s možností editace a převodu do PDF nebo HTML formátu. Různé druhy dopravy Balík na poštu, do ruky, Zásilkovna, GLS, PPL a další. Automatický přepočet ceny dopravy dle parametrů zboží (hmotnost, velikost, množství, ...).
  • Vylepšený manager kategorií a výrobků
    Fantastický nástroj pro tvorbu kategorií, zadávání
     a rychlou editaci produktů.
  • Platby převodem, dobírka
    Nastavíme Vám možnosti plateb.
  • Daňové skupiny zákazniků
    Rozlišení zákazníků při registraci / zadávání (česká firma, zahraniční firma, …).
  • Přehledné statistiky
    Administrace obsahuje přehledné statistiky prodeje zboží, aktivit zákazníků aj.
  • Optimalizované SEO funkce
    Pro rychlé hledání produktu na internetu možnost automatického návrhu, nebo manuálního vyplnění potřebných informací pro vyhledávací roboty, kteří váš produkt zařadí do vyhledávání.
  • Rozesílání newsletterů
    Rozesílání novinek emailem vašim zákazníkům. Plná tvorba vzhledu, editace.
  • Výběr z českých dopravců
  • 1 mailová schránka
    Mailové adresy  pro vaši elektronickou poštu (xxx@vaše doména.xx). Jednoduché zakládání a správa.
  • Technická podpora
    Rádi Vám poradíme a pomůžeme s problémy.
  • Takto nastavený e-shop je vhodný pro start. Poznání dalšího vývoje a požadavků. Pokud jste i nejste plátce DPH a začínáte - ideální řešení.
  • Balíčky
  • Neomezený počet výrobků :39,00 Kč/měsíc
  • Hromadná úprava výrobků/produktů :29,00 Kč/měsíc
    Možnost měnit vybraným výrobkům/produktům hromadně cenu, množství , stav ,
    dopravu, hmotnost a j.
  • Responzivní šablona konzultovaná s Vámi. Cena dle Vámi zadaných požadavků.
  • Exporty dat pro učetni systémy (Money S3, Pohoda) :
     69,00 Kč/měsíc
  • PDF faktury :49,00 Kč/měsíc
    Automatické vytváření faktur do PDF s možností automatického odeslání zákazníkům.
  • Koeficienty zakazníků :49,00 Kč/měsíc
    Jednotlivým zákazníkům lze zadat koeficient slevy v rámci celého obchodu.
  • Export pro dopravce :49,00 Kč/měsíc
    Pohodlný export objednávek z eshopu do systému vašich dopravců (Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna, GLS, PPL, Geis, …). Export pro dopravce můžete provéstpřímo v seznamu objednávek.
  • Pokročilé filtrování :49,00 Kč/měsíc
    Filtrování produktů v e-shopu i v administraci. Velice silný nastroj pro zákazníka, který hledá konkretní nabídku dle svého zadání.
  • Platby online (platební brány) :39,00 Kč/měsíc
    Platební brány(PayPal, GoPay, GP webpay, ...).
  • SSL certifikát :300,00 Kč/na první rok
    HTTPS - zabezpečený provoz, zvýhodnění ve vyhledávači Google.
  • Upozornění skladových zásob :49,00 Kč/měsíc

    Upozornění na nedostatek skladových zásob na Vámi zadaný email.
    Nastavení skladového minima produktů jednotlivě nebo minimální 
    počet v rámci všech produktů.

    Upozornění na nedostatek skladových zásob na Vámi zadaný email.
    Nastavení skladového minima produktů jednotlivě nebo minimální 
    počet v rámci všech produktů.

  • Další mailová shránka (max 4) :49,00 Kč/měsíc
  • Web - galerie obrázků :49,00 Kč/měsíc

    Vytvořte si galerii fotek (např. ukázky provedení montáží, akce,...)

6 820,00 Kč / rok

Easy plus

620,00 Kčměsíc / 15 dní test
  • Napojení na vyhledávače cen (Heureka.cz/sk, Zbozi.cz, Google)
    Export do českých i slovenských porovnávačů zboží: Heureka.cz/sk, Zbozi.cz, Google,... Automatické generování Sitemap.xml pro webové vyhledávače. Heureka.cz - ověřeno zákazníky (hodnoceníod vašich zákazníků). Recenze od vašich zákazníků na Heureka.cz přímo na vašich stránkách. Napojení na Google Analytics, Google Search Console.
  • Neomezený počet výrobků
    Doporučené maximum je 10 000 produktů pro bezproblémový chod funkcí, které s produkty pracují (například export, import). Ke každému produktu lze připojit soubor ke stažení (návod k použití, firmware, ...), fotky (automatický vodoznak), video, Youtube video, varianty a specifikace zboží např. barvy, související zboží, dostupnost, množstevní slevy, slevy pro dané skupiny zákazníků, hodnocení zákazníků (recenze), formulář s dotazem.
  • Výběr z 12 plně responzivních šablon,logo Vaší firmy a úvodní banner, šablona konzultovaná s Vámi.
    Moderní responzivní šablony a administrace. Nastavíme Vám váš návrh vzhledu eshopu. Nejprodávanější zboží, novinky, akce, bannery, Facebook…a j. dle přání na úvodní stránce. Můžete tvořit vlastní bannery. Možnost zapnutí modulu 'Editace CSS stylů' (pouze pro znalé).
  • Jednoduchá administrace
    Pohodlná a přehledná administrace. Nastavitelné stavy objednávek, rychlé informování vašich zákazníků o změně stavu objednávky. Zákazníci mají možnost sledovat historii svých objednávek. Vytváření faktur s možností editace a převodu do PDF nebo HTML formátu. Různé druhy dopravy Balík na poštu, do ruky, Zásilkovna, GLS, PPL a další. Automatický přepočet ceny dopravy dle parametrů zboží (hmotnost, velikost, množství, ...).
  • Vylepšený manager kategorií a výrobků
    Fantastický nástroj pro tvorbu kategorií, zadávání
     a rychlou editaci produktů.
  • Platby převodem, dobírka, platby online (platební brány)
    Nastavíme Vám veškeré možnosti plateb, platební brány(PayPal, GoPay, GP webpay, …).
  • Daňové skupiny zákazniků
    Rozlišení zákazníků při registraci / zadávání (česká firma, zahraniční firma, …).
  • Přehledné statistiky
    Administrace obsahuje přehledné statistiky prodeje zboží, aktivit zákazníků aj.
  • Optimalizované SEO funkce
    Pro rychlé hledání produktu na internetu možnost automatického návrhu, nebo manuálního vyplnění potřebných informací pro vyhledávací roboty, kteří váš produkt zařadí do vyhledávání.
  • Rozesílání newsletterů
    Rozesílání novinek emailem vašim zákazníkům. Plná tvorba vzhledu, editace.
  • Výběr z českých dopravců
  • 2 mailové schránky
    Mailové adresy  pro vaši elektronickou poštu (xxx@vaše doména.xx). Jednoduché zakládání a správa.
  • Technická podpora
    Rádi Vám poradíme a pomůžeme s problémy.
  • Exporty dat pro učetni systémy (Money S3, Pohoda)
  • Pokročilé filtrování
    Filtrování produktů v e-shopu i v administraci. Velice silný nastroj pro zákazníka, který hledá konkretní nabídku dle svého zadání.
  • PDF faktury
    Automatické vytváření faktur do PDF s možností automatického odeslání zákazníkům.
  • Koeficienty zakazníků
    Jednotlivým zákazníkům lze zadat koeficient slevy v rámci celého obchodu.
  • Export pro dopravce
    Pohodlný export objednávek z eshopu do systému vašich dopravců (Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna, GLS, PPL, Geis, …). Export pro dopravce můžete provéstpřímo v seznamu objednávek.
  • SSL certifikát
    HTTPS - zabezpečený provoz, zvýhodnění ve vyhledávači Google.
  • Hromadná úprava výrobků/produktů
    Možnost měnit vybraným výrobkům/produktům hromadně cenu, množství , stav ,
    dopravu, hmotnost a j.
  • Klasická sestava e-shopu splňující všechny Vaše požadavky.
  • Balíčky
  • Geolokace - přepínání shopu dle země zákazníka :
    39,00 Kč/měsíc
    Máte zákazníky z jiných zemí? Web se automaticky přepne do jejich řeči a měny.
  • Vylepšená správa obrázků :39,00 Kč/měsíc
    Vylepšená automatizace ukládání obrázků, výběr, přesouvání…
  • Web - galerie obrázků :49,00 Kč/měsíc
    Vytvořte si galerii fotek (např. ukázky provedení montáží, akce,...)
  • Přehled dodavatelů, katalog zboží :49,00 Kč/měsíc
    Vytvořte si přehledný seznam dodavatelů a kontaktů. Plné propojení s produkty. U každého produktu možnost zadat identifikační číslo produktu dodavatele.
  • Formulář příjmu zboží (naskladnění) :39,00 Kč/měsíc
    Vytvořte si příjemky zboží od dodavatelů s automatickým připočtením množství u daných produktů.
  • Pokladna pro platby (hotovost, karta) plně propojená s EET
     (2 licence pokladen) :245,00 Kč/měsíc
    Plně propojená pokladna. Možnost prodeje a zadávání zboží, které je i není vystaveno na e-shopu. V základu 2 licence (současný provoz na 2 místech, každá licence má svůj účet s různými právy dle vašeho zadání). Automatický tisk účtenek, faktur nebo odeslání na mail zákazníka.
  • Další licence pokladny :39,00 Kč/měsíc
  • Multistore (maximální počet obchodů v rámci systému - 2) :
    199,00 Kč/měsíc
    Máte dva e-shopy, firmy? Možnost v rámci jednoho systému provozovat dva nezávislé e-shopy se stejným nebo odlišným IČO, skladbou produktů, vzhledu.
  • Import a export (xls) objednávek , zákazníků, výrobků, kupónů, kategorií :49,00 Kč/měsíc
    Hromadný import / export objednávek, zákazníků, výrobků, kupónů, kategorií. Import lze s naší pomocí použít při přesunu ze starého e-shopu.
  • Vylepšený přehled zákazníků s poznámkami :39,00 Kč/měsíc
    Pohodlný přehled zákazníků a jejich objednávek, opakovaných objednávek, reklamací,recenzí s možností tvorby poznámek. Výborný nástroj napřiklad pro obchody kde je nákup spojen i se servisem.
  • Upozornění skladových zásob :49,00 Kč/měsíc

    Upozornění na nedostatek skladových zásob na Vámi zadaný email.
    Nastavení skladového minima produktů jednotlivě nebo minimální 
    počet v rámci všech produktů.

  • Další mailová shránka (max 3) :49,00 Kč/měsíc
11 385,00 Kč / rok

Easy profi

1 035,00 Kčměsíc / 15 dní test
  • Napojení na vyhledávače cen (Heureka.cz/sk, Zbozi.cz, Google)
    Export do českých i slovenských porovnávačů zboží: Heureka.cz/sk, Zbozi.cz, Google,... Automatické generování Sitemap.xml pro webové vyhledávače. Heureka.cz - ověřeno zákazníky (hodnoceníod vašich zákazníků). Recenze od vašich zákazníků na Heureka.cz přímo na vašich stránkách. Napojení na Google Analytics, Google Search Console.
  • Neomezený počet výrobků
    Doporučené maximum je 10 000 produktů pro bezproblémový chod funkcí, které s produkty pracují (například export, import). Ke každému produktu lze připojit soubor ke stažení (návod k použití, firmware, ...), fotky (automatický vodoznak), video, Youtube video, varianty a specifikace zboží např. barvy, související zboží, dostupnost,  množstevní slevy, slevy pro dané skupiny zákazníků, hodnocení zákazníků (recenze), formulář s dotazem.
  • Výběr z 12 plně responzivních šablon,logo Vaší firmy a úvodní banner, šablona konzultovaná s Vámi.
    Moderní responzivní šablony a administrace. Nastavíme Vám váš návrh vzhledu eshopu. Nejprodávanější zboží, novinky, akce, bannery, Facebook…a j. dle přání na úvodní stránce. Můžete tvořit vlastní bannery. Možnost zapnutí modulu 'Editace CSS stylů' (pouze pro znalé).
  • Jednoduchá administrace
    Pohodlná a přehledná administrace. Nastavitelné stavy objednávek, rychlé informování vašich zákazníků o změně stavu objednávky. Zákazníci mají možnost sledovat historii svých objednávek. Vytváření faktur s možností editace a převodu do PDF nebo HTML formátu. Různé druhy dopravy Balík na poštu, do ruky, Zásilkovna, GLS, PPL a další. Automatický přepočet ceny dopravy dle parametrů zboží (hmotnost, velikost, množství, ...).
  • Vylepšený manager kategorií a výrobků
    Fantastický nástroj pro tvorbu kategorií, zadávání
     a rychlou editaci produktů.
  • Platby převodem, dobírka, platby online (platební brány)
    Nastavíme Vám veškeré možnosti plateb, platební brány(PayPal, GoPay, GP webpay, …).
  • Daňové skupiny zákazniků
    Rozlišení zákazníků při registraci / zadávání (česká firma, zahraniční firma, …).
  • Přehledné statistiky
    Administrace obsahuje přehledné statistiky prodeje zboží, aktivit zákazníků aj.
  • Optimalizované SEO funkce
    Pro rychlé hledání produktu na internetu možnost automatického návrhu, nebo manuálního vyplnění potřebných informací pro vyhledávací roboty, kteří váš produkt zařadí do vyhledávání.
  • Rozesílání newsletterů
    Rozesílání novinek emailem vašim zákazníkům. Plná tvorba vzhledu, editace.
  • Výběr z českých dopravců
  • 3 mailové schránky
    Mailové adresy  pro vaši elektronickou poštu (xxx@vaše doména.xx). Jednoduché zakládání a správa.
  • Technická podpora
    Rádi Vám poradíme a pomůžeme s problémy.
  • Exporty dat pro učetni systémy (Money S3, Pohoda)
  • Pokročilé filtrování
    Filtrování produktů v e-shopu i v administraci. Velice silný nastroj pro zákazníka, který hledá konkretní nabídku dle svého zadání.
  • PDF faktury
    Automatické vytváření faktur do PDF s možností automatického odeslání zákazníkům.
  • Koeficienty zakazníků
    Jednotlivým zákazníkům lze zadat koeficient slevy v rámci celého obchodu.
  • Export pro dopravce
    Pohodlný export objednávek z eshopu do systému vašich dopravců (Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna, GLS, PPL, Geis, …). Export pro dopravce můžete provéstpřímo v seznamu objednávek.
  • SSL certifikát
    HTTPS - zabezpečený provoz, zvýhodnění ve vyhledávači Google.
  • Hromadná úprava výrobků/produktů
    Možnost měnit vybraným výrobkům/produktům hromadně cenu, množství , stav ,
    dopravu, hmotnost a j.
  • Geolokace - přepínání shopu dle země zákazníka
    Máte zákazníky z jiných zemí? Web se automaticky přepne do jejich řeči a měny.
  • Vylepšená správa obrázků
    Vylepšená automatizace ukládání obrázků, výběr, přesouvání…
  • Webová prezentace
    V rámci e-shopu Vám nastavíme i jednoduché webové stránky.
  • Galerie obrázků
    Vytvořte si galerii fotek (např. ukázky provedení montáží, akce,...)
  • Přehled dodavatelů, katalog zboží
    Vytvořte si přehledný seznam dodavatelů a kontaktů. Plné propojení s produkty. U každého produktu možnost zadat identifikační číslo produktu dodavatele.
  • Formulář příjmu zboží (naskladnění)
    Vytvořte si příjemky zboží od dodavatelů s automatickým připočtením množství u daných produktů.
  • Pokladna pro platby (hotovost, karta) plně propojená s EET (3 licence pokladen)
    Plně propojená pokladna. Možnost prodeje a zadávání zboží, které je i není vystaveno na e-shopu. V základu 3 licence (současný provoz na 3 místech, každá licence má svůj účet s různými právy dle vašeho zadání). Automatický tisk účtenek, faktur nebo odeslání na mail zákazníka.
  • Multistore (maximální počet obchodů v rámci systému - 2)
    Máte dva e-shopy, firmy? Možnost v rámci jednoho systému provozovat dva nezávislé e-shopy se stejným nebo odlišným IČO, skladbou produktů, vzhledu.
  • Import a export (xls) objednávek , zákazníků, výrobků, kupónů, kategorií
    Hromadný import / export objednávek, zákazníků, výrobků, kupónů, kategorií. Import lze s naší pomocí použít při přesunu ze starého e-shopu.
  • Vylepšený přehled zákazníků s poznámkami
    Pohodlný přehled zákazníků a jejich objednávek, opakovaných objednávek, reklamací,recenzí s možností tvorby poznámek. Výborný nástroj napřiklad pro obchody kde je nákup spojen i se servisem.
  • Máte kamenné prodejny nebo výdejní sklad s možností přijímání plateb? Chcete více prezentovat své zboží? Možnost provozovat dvě firmy (e-shopy) v jednom systému s odlišnými produkty. Maximální řešení pro Vás.
  • Balíčky
  • Další licence pokladny :39,00 Kč/měsíc
  • Upozornění skladových zásob :49,00 Kč/měsíc

    Upozornění na nedostatek skladových zásob na Vámi zadaný email.
    Nastavení skladového minima produktů jednotlivě nebo minimální 
    počet v rámci všech produktů.

  • Další mailová shránka (max 2) :49,00 Kč/měsíc
  • 7 denní zálohování databáze SQL :29,00 Kč/měsíc


Samozřejmostí je provoz na Vaší doméně. U všech verzí je multijazyčnost a výběr měn s automatickým převodem. Funkce koše, snad každému se stane, že si omylem smaže objednávku, zákazníka, produkt, kategorii. Třídenní záloha databází SQL- automatická záloha se provádí na oddělený server. Dostatečně velký datový prostor na serveru určený pro data vašeho e-shopu a uložené e-maily. Automatické aktualizace.
SSL certifikát na rok u volby „Easy
nutno zakoupit po odsouhlasení a spuštění do ostrého provozu. Po roce provozu již zdarma.



Ceny uvedeny bez DPH.



 


Nevybral jste si z naší nabídky?
Máte speciální nároky či přání?
Chcete se dozvědět více?

Kontaktujte nás. Rádi se Vám budeme věnovat.